Haemme joukkoomme toimistosihteeriä
04.01.2019
Haemme joukkoomme
TOIMISTOSIHTEERIÄ
toistaiseksi voimassaolevaan työsuhteeseen kaupunginkansliaan 1.3.2019 alkaen tai sopimuksen mukaan. Työtehtäviin kuuluu monipuolisia yleishallinnon toimistotehtäviä esimerkiksi asiakaspalvelua neuvonnassa ja asiakirjahallinnon tehtäviä.
Kelpoisuusvaatimuksena on tehtävään soveltuva toisen asteen tutkinto tai korkeakoulututkinto
tai vastaava koulutus.
Toivomme sinun olevan asiakaspalveluhenkinen, järjestelmällinen ja oma-aloitteinen käytännön tekijä. Arvostamme hyvää yhteistyötaitoa, kunnallishallinnon tuntemusta ja tietoteknistä osaamista. Muut ehdot määräytyvät kunnallisen yleisen virka- ja työehtosopimuksen (KVTES) mukaan. Toimen täyttämisessä noudatetaan kuuden kuukauden koeaikaa. Valitun on ennen toimen vastaanottamista esitettävä hyväksyttävä lääkärintodistus terveydentilastaan.
Haku 18.1.2019 klo 15 mennessä ensisijaisesti www.kuntarekry.fi
Lisätietoja: hallintopäällikkö Sari Helander puh. 040 528 9024.
Alavuden kaupunginhallitus
Kommentointi